Informatie betreft COVID-2019

We zijn weer open!

Update 1 juni 2020

We zijn blij je weer te mogen verwelkomen bij Blue Boat Company! Hierbij gelden wel de richtlijnen van het RIVM en de overheid en hebben we extra veiligheidsmaatregelen genomen. Zo hebben we een beperkte capaciteit op de boot om de 1,5 meter afstand te kunnen waarborgen, zijn er vaste looproutes en is er extra aandacht voor hygiƫne.

Hieronder vind je een overzicht van de regels die wij hanteren:

  • Er zijn meerdere desinfectie dispensers aanwezig op locatie. Gasten zijn verplicht hun handen te ontsmetten voor ze het kassahuis en de boot instappen.
  • Bij het instappen worden de eerste gasten achterin de boot geplaatst en bij het uitstappen stappen de gasten voorin de boot als eerste uit.
  • Het achterdek (indien aanwezig) is afgesloten.
  • Het is niet toegestaan om rond te lopen tijdens de vaart.
  • De boten worden na iedere vaart grondig gereinigd.
  • Wij verzoeken onze gasten om tickets vooraf online te boeken om lange rijen en drukte in het kassahuis te voorkomen.
  • Na terugkomst op de steiger mogen er geen groepen op de steiger ontstaan.
  • Heb je last van gezondheidsklachten? Blijf dan thuis.
  • Volg altijd de aanwijzingen van ons personeel op.

Wij verzoeken onze bezoekers om zich aan de regels te houden zodat we allemaal, op een veilige manier, kunnen genieten van een rondvaart door Amsterdam.

Veel gestelde vragen

Is het nog mogelijk om tickets in het kassahuis te kopen?
Ja, onze kassahuis is geopend. Echter verzoeken we iedereen om hun tickets vooraf online te boeken indien mogelijk. Zo kunnen we lange rijen en drukte vermijden.

Kan ik met contant geld betalen in het kassahuis?
Nee, het is niet meer mogelijk om met contant geld te betalen. We accepteren alleen contactloze betalingen.

Zijn er toiletten aan boord?
Ja, de toiletten aan boord zijn sinds 1 augustus weer open voor onze gasten.

Is er bar service aan boord?
Nee, we verlenen op dit moment geen bar service aan boord. Drankjes, snacks en een snackbox zijn verkrijgbaar in het kassahuis voor de vaart.

Wat zijn de routes op de boot?
Bij het instappen worden de eerste gasten achterin de boot geplaatst en bij het uitstappen stappen de gasten voorin de boot als eerste uit.

Update 18 mei 2020

Een terrasje pakken, een museum bezoeken, naar de bioscoop; Vanaf 1 juni kan het allemaal weer. Ook Blue Boat Company hoopt je vanaf 1 juni weer een rondvaart door Amsterdam aan te bieden en zijn in afwachting van toestemming van de veiligheidsregio. Op onze website blijven we je op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Update 16 maart 2020

Na de nieuwe maatregelen van het kabinet met betrekking tot de uitbraak van COVID-19, moeten we je helaas mededelen dat we vanaf zondag 15 maart 13:30 uur al onze rondvaarten tot en met 19 mei 2020 hebben stopgezet. Na deze datum, houdt Blue Boat Company de situatie van dag tot dag in de gaten en informeert je via onze kanalen of onze genomen maatregelen moeten worden verlengd.

Voor (groeps)boekingen die zonder cateringsdiensten zijn gemaakt stellen we een tegoedbon beschikbaar ter waarde van de gemaakte boeking. Het voucher is geldig tot maximaal 1 jaar na oorspronkelijke vaardatum. Voor (groeps)boekingen inclusief cateringdiensten bespreken we alle mogelijkheden met onze cateringpartner en nemen we contact met je op.

Als je online een ticket hebt geboekt via een online reisbureau, neem dan contact op met de desbetreffende reisbureau voor meer informatie betreft je boeking.

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag via info@blueboat.nl.

Met vriendelijke groet,

Blue Boat Company

This content is blocked. Accept cookies to view the content.

This content is blocked. Accept cookies to view the content.

This website uses cookies to give you the best experience. Agree by clicking the 'Accept' button.